Sunday, December 18, 2011

Sunway Piramid

Assalamualaikum :) 
17 Disember hari Sabtu hari tu aku dan family keluar untuk pergi jalan-jalan. Actually nak pergi beli barang-barang sekolah untuk adik-adik aku *okay highlight di situ ye untuk adik-adik aku sahaja, maklumlah aku dah tak sekolah kan hihi :P But, kami ubah fikiran disebabkan jalan yang teramatlah jam dan kami pun macam damn! Haha Ye kami ke Sunway Piramid. Suasana kat situ aku memang kurang suka sebab terlalu sesak, yelah Hari Natal hampir tiba jadi ramai yang datang untuk shopping. Dan kebanyakan barang yang dijual semuanya berkenaan dgn Hari Natal. Haihhh ==" 

Sambil tunggu kakak beli tiket main ice skating
Tapi aku tak main okayy sebab kami datang pn dah agak lewat dalm pukul 5 lebih so macam tak berbaloi pulak ramai-ramai main. Jadi aku dgn mama pergi jalan-jalan, yes! window shopping :) Haha Dah jalan-jalan tu singgah Tutti Frutty jap makan-makan dulu.

RM11.05 -,- 5sen pn nak kire -..-


********
Sebenarnya tarikh hari aku keluar pegi Sunway tu tarikh penting utk aku. Hihi <3 Yes, tarikh someone special aku yang aku dah lame kenal since standard 3 lagi tak silap sebab dah lama sgt so mcm dah lupa. But now kitaorg dah contact balik Alhamdulillah. Aku suka perhubungan kami ni sebab kami tak serious, tak ramai yang tahu, dan masing-masing lebih mementingkan masa depan. Itulah yang aku nak :) Aku rasa bahagia setiap kali dapat borak dgn dia, setiap bait-bait yang dia tulis tu boleh buat aku tersenyum sorang-sorang. Orang yang aku maksudkan tu tinggal sangat jauh dgn aku tapi aku bersyukur sbb aku lebih sukakan perhubungan yg ada makna tersurat ni. Hihi Ohh ya, special thanks to my lovely cousin Iraa sebab selalu bagi aku modal untuk borak dgn dia and jadi org tengah kami Hewhew :*

Adakah cinta lama berputik kembali atau mungkin kisah lama terkenang kembali ?  

 Bila dengar lagu ni mesti ingat kat die <3

No comments:

Post a Comment