Friday, December 16, 2011

Dear books

Tak ada benda nak post jadi malam ni , aku dengan rasa bangganya nak bagi tahu yang aku dah siap kemas buku-buku aku untuk hantar dekat surat khabar lama. Hehe Saat yang dinanti nanti ni :P

Erghh teruknya =="
Okay lepas tengok gambar atas ni mesti dalam kepala otak korang fikir 'teruknya perempuan nie' kan kan ?   -,- Ni aku nak explain, ni lah meja belajar aku masa exam Ekonomi Asas memang aku semangat sangat baca sebab last paper kan. Hihi  Aku capture ni pun kira nasib lah sebab aku tak terfikir langsung nak capture meja yang berserabut nihh. Tapi tu kenangan kan. 


Haa mcm ni lahhh
Haha okay ni laa hasilnya bila tangan aku mula berkerja keras untuk buang semua buku-buku yang dah tak digunakan but still nampak banyak kan buku kat situ? Tu semua untuk adik aku yg Form 4 pakai dan aku tinggalkan untuk die jugak buku-buku past year sebab buku tu sangat-sangat baguss!

Woww
Agak agak dapat dalam berapa kalau aku pergi jual? Haha Boleh lah tu asal dapat duit en. Hehe

No comments:

Post a Comment