Tuesday, December 13, 2011

Just a simple entry

Aku hanya buat satu entry yang simple untuk hari ni memandangkan aku belum lagi ke mana-mana sepanjang cuti ni untuk diceritakan. Aku telah pun menjadi seorang penganggur yang terhormat , kerja aku hanya makan, tidur, kemas rumah dan tengok TV tiada aktiviti yang menarik pun. Kesian kan? =="

Kalau diikutkan hati ni banyak je benda yang nak dibuat macam pergi belajar memandu, cari kerja, jalan-jalan and such else. Kata pun kena isi masa dengan benda berfaedah so jalan-jalan ke tempat yang menarik tu berfaedah jugak lah kan? Hewhew -,-

Tapi banyak benda yang menghalang aku untuk buat semua tu. Contohnya kena jaga adik, kemas rumah, then kalau mama tak masak kena masak even tak reti pn. Hmm kalau dah duduk rumah pn penat ni kan kerja lagi lah penat kan. Tak pe aku nak kan pengalaman tu tapi aku ni ha yang malas nak mintak kerja maluu kott kena tebalkan muka. Haihh tak sanggup!

Tu lah dia aku, nak benda tak nak usaha macam mana benda tu nak berhasil? *sigh*

Okay sampai sini je laa entry aku. Jumpa lagi ya Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment