Thursday, December 15, 2011

It's new for me

Assalamualaikum,
Semalam 14 Dis 2011 aku dengan rase bahagianya keluar rumah untuk tengok wayang bersama-sama Aleek, Ira and Awfa. Kami bertolak pukul 11 pagi dan sampai di Terminal Putra dalam pukul 11.15. Dah tu pergilah beli tiket, ehh jap tiket? Haaa ni nak story mory ni. Now dah boleh guna token. Bila kauorang sampai je kat mesin beli tiket tu dia ada dua pilihan which is token atau tiket. Then aku tekanlah token sebab aku ingat tiket tu adalah tiket rapid KL, itu memang aku tak ada lah kan. Then dah bayar ape semua  keluar lah token dia tu. At first aku fikir kenapa mesti pakai token? Why dia buat perubahan yang tidak mendatangkan kemudahan langsung pada pengguna, maksud aku kat sini token tu sudah lah kecil and ringan maka kemungkinan besar mudah tercicir.

 Dah tu pulak nak guna dia pn aku tak reti, ye memanglah aku baca bila nak scan token tu tapi dia macam lambat sikit detect so aku macam dah menggelabah ayam kot kot salah scan ke apa. Dah sampai tempat yang aku nak pergi tu dah lain pulak dah cara dia. Dah tak main scan scan dah kita kena masukkan token tu mcm masuk syiling. Haha Yang tu buat aku dan Aleek malu sebab kitaorg pergi scan token tu dan tunggulah benda tu bukak tapi tak bukak bukak pun. ==" Haha Yang ni dah boleh gelak besar :D

Mcm mainan kan

No comments:

Post a Comment