Thursday, August 25, 2011

Kisah Hati


I'm a human so I'm not PERFECT :)

Aku tak kuat dalam menghadapi dugaan 'Persahabatan'. Memang aku akui aku cukup lemah dengan insan yang bernama KAWAN. Aku hanya manusia biasa yang tidak sempurna yang sentiasa melakukan kesilapan. Ye, aku tahu semua orang ada ego masing-masing mungkin bila aku salah aku tak mudah nak mohon maaf and yess tu lah die ego aku. Aku memang bukan jenis yang berterus terang tapi daripada cara aku sudah memadai untuk menunjukkan perasaan aku pada ketika itu. Memang aku suka berpura-pura gembira hakikatnya hanya tuhan sahaja yang tahu. Ohh betullah kan orang kata kita hidup ni ibarat roda yang sentiasa berpusing untuk menentukan sama ada kita berada di atas mahupun di bawah. Dulu aku terlalu riak apabila berada di atas dan sekarang aku pula yang merasa kesakitannya apabila berada di bawah dan pada masa tu lah baru aku nak sedar kan? :'( Aku tahu Tuhan tu Maha Adil :')


Dulu kau kawan baik aku, sekarang? Yelah kan sekarang kau dengan dia je dan sekarang asyik berkepit dengan dia je kan. Kalau sekali sekala tak pe lah jugak kan tapi ni setiap masa. Memang aku terasa, hati ni sakit sangat tapi biarlah biarlah hati ni sakit asalkan korang gembira, suka tengok aku macam ni. Aku sedih tak pernah aku dapat kawan macam ni tapi Allah tu maha pengasih lagi maha penyayang, mungkin dia bagi org yang salah dulu kemudian baru dia bagi yang betul. Insyaallah :') 


Walau apa pun yang berlaku aku tetap mendoakan kejayaan kita, dalam hidup ni memang kita tak boleh lari daripada masalah kan walaupun masalah tu kita yang create sendiri. Tak pe lah masa panjang lagi lepas kita akan jumpa bermacam ragam lagi orang yang ada atas dunia ni. Ni baru permulaan belum lagi sampai ke cabaran jadi kita kena jadi orang yang kuat, kuat dari segi mental fizikal and so on. 


Be strong girl :')
okay dah terlanjur post ni aku nak ucapkan 


Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin

3 comments: