Monday, July 25, 2011

All about him

Hoping :')
Hari ni hari Isnin bersamaan dengan 25 July 2011 bermaksud hanya tinggal dalam 39 hari macam tu untuk aku sebagai calon SPM menduduki Peperiksaan Percubaan SPM. Cepat sungguh masa berlalu. Dan adakah masa yang berlalu itu telah aku isikan dengan persediaan yang baik untuk menduduki SPM sebenar yang hanya tinggal beberapa bulan lagi dan yang akan menentukan masa depan aku? TEPUK DADA TANYA HATI
* * *

Hari Sabtu bersamaan dengan 30 Julai 2011 sekolah aku akan adakan Hari Kokurikulum dan Hari Koperasi ataupun aku panggil Hari Karnival. Okayy yang bestnye aku punya kelab ada buat jualan wahahha tak sabarnyeee ha kelas aku pn ada jugak buat jualan tapi aku tak join kelas punya sorry kay sebab aku jaga kelab aku punya stall. Antara menu kelab kitaorg ialah

*Yee Mee Sizzling ( Halal okayy )
*Pita Kebab
*Sate bebola
*Air root bear, oren sunkist 


Heeee menu kami tak lah hebat mane ni semua cikgu yang masak kitaorg cuma panaskan dan jual. Mudah kan ? Okayy nanti aku upload gambar yee, tunggu Sabtu ni.

No comments:

Post a Comment